icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Interneto svetainės turinys dar kuriamas. Atsiprašome už galimus laikinus neatitikimus.

Psichologas

Psichologas nėra tavo priešas
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje-darželyje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).

Psichologe mokykloje-darželyje dirba

Kristina Matijošaitienė Psichologė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

 

Antradienis

 

Trečiadienis

 

Ketvirtadienis

9.00 - 13.50

Penktadienis

9.00 – 16.00

Kontaktai Mobilusis +370 612 83 093

Akvilė Modestavičiutė Psichologė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

 

Antradienis

9.30 - 16.00

Trečiadienis

9.30 - 15.00

Ketvirtadienis

 

Penktadienis

10.30 - 13.00

Kontaktai Mobilusis +370 695 57 332

Psichologas vykdo tokias funkcijas

  • Įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokytis pagal pradinio ugdymo programas.
  • Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su vaiku dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba  įstaigos vaiko gerovės komisijoje.
  • Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais.
  • Rengia individualias rekomendacijas vaiko ar mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
  • Inicijuoja, rengia ir įgyvendina prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius vaikus.
  • Dalyvauja formuojant teigiamą įstaigos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius vaikus bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  • Šviečia įstaigos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
  • Renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų vaikų problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su įstaigos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka vaikų ir mokinių veiklos ir elgesio pamokų ir kitų veiklų metu stebėseną.
  • Teikia informaciją apie vaikus, turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusioms su šių vaikų ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
  • Atlieka aktualius psichologinius tyrimus įstaigoje, atsižvelgdamas į bendruomenės poreikius.

Psichologo pranešimai

  • Elektroniniai dienynai
  • DUK
  • Tėvams
  • Mokytojams